Saturday, March 7, 2020

තනිය හා බැඳීම

තනිය හා බැඳීම

     මාගේ නොබැඳීම මට කිසිදු ප‍්‍රශ්නයක් නොවුණත් සමාජයට එය මහත් ප‍්‍රශ්නයකි. ප‍්‍රශ්නයක් නොව ප‍්‍රශ්න පත්තරයකි. ඇතැමෙක් ‘‘ බැඳලද? ’’ කියා ප‍්‍රශ්නය මුණටම දමා ගසන අතර ඇතැමෙක් දෙවන තුන්වන ප‍්‍රශ්නය පළමු ප‍්‍රශ්නය බවට පත්කරති. ඌවේ කෙනෙක් ‘‘වයිෆ් මොනා කරනවා’’ කියා ප‍්‍රශ්නයක් නොවන අයුරින් ප‍්‍රශ්නය විමසන අතර දකුණේ කෙනෙක් ‘‘බැන්දෙ කොහේටෙයි’’ යනුවෙන් වූ ප‍්‍රාදේශීය ව්‍යවහාරය භාවිත කරති. එහි පිළිතුරෙන් විස්මිත වන ඔවුහු විටෙක ‘‘සොරි’’ කියා වෙනත් කතාවක් ඇද ගනිති. එහෙත් සමහරෙක් ‘‘දන්න කෙනෙක්’’ ගේ ගුණ වයමින් පසු පසම පන්නති. ඇතැම් විට හිනාවකින් බේරී පලා යන්නට හැකිවුවත් ඇතැම් ඒවා කෙළවර වන්නේ කොයි තරම් හිතවත් වුවත් ඔවුන්ගේ දුරකතන ඇමතුම්වලට අහක බලා ගැනීමෙනි. එවිට ඔවුහු වෙනත් නොම්මරකට සැඟවෙති. ‘‘මොකෝ බං තාම මෙහෙම’’ කියා අසන ප‍්‍රශ්නයට පිළිතුරු මා ළඟ නැත. එහෙත් ඔවුහු එයින් බොහෝ දුර ඇවිද යති. බූට් එකක්, ඩිවෝස්, හෝමෝසෙක්ස්, ක්‍රොනික් ලෙඩක්, ඉම්පොටෙන්ස් ඔවුන්ගේ හිසරදය තුළ කැකෑරෙන බව මට පෙනෙයි. තවදුරටත් එය මට හිසරදයක් වන්නට පෙර මම බඳින්නට තීරණය කළෙමි. 

     මොනරාගල සිට ගාල්ලට ස්ථාන මාරු ලබා එද්දී මා බැඳුණු කෙනෙකි. පෞද්ගලික ලිපි ගොනුවේ සිවිල් ස්ටේටස් ඉදිරියේ මා අන්මැරීඩ් වුවද මගේ බිරිඳට ස්ථාන මාරු ලබා ගත හැකි නොවුයෙන් ඇයට එහි නතර වන්නට සිදු වී තිබිණ. ඇගේ ස්ථාන මාරුව වෙනුවෙන් ඇතැම් මිතුරන් ආයතන සංග‍්‍රහ, චක‍්‍රලේඛ පවා ඉදිරිපත් කළ අතර මගේ උනන්දුවක් නැතිකම යැයි මට දොස් පැවරුවේය. සති අන්තයේ මා ඇය බලන්නට යමි. නැතිනම් ඇය මෙහි පැමිණෙයි. ඒ අයුරින් තවත් බොහෝ කෙටි නිර්මාණ කරන්නට මට සිදු විය. සිද්දී දාමය නොකැඩී පාඨකයාට රසවත් ලෙස ඉදිරිපත් කිරීම සඳහා මට කෙටි කතාවක්ම ලියා එය කට පාඩම් කර ගන්නට සිදු විය. ඇතැම් අවස්ථාවක එහි දෙබස් අමතකව දිව පැටලූනේ නැත්තේ ද නොවේ. පේ‍්‍රක්ෂකාගාරයට එය නොදැනුණත් මට එය මහත් පීඩනයක් ගෙන දෙන්නක් විය. එමතු නොවේ. තව දුරටත් දුරගිය, විවාහය දරු පලයෙන්ම අවසන් විය යුතුයැයි සිතූ මිතුරෙක් දරු පල පිණිස මට උපදෙස් දෙන්නට ඉදිරිපත් විය. ගොඩ වෙදකම් පවා ඉදිරිපත් කළ ඒ මිත‍්‍රත්වය ඇතැම් විටෙක පිළිකුල් දනවන්නක්ය. 

     නොසිතූ අයුරින් විවිධ අනු කොටස්වලට විහිද යන බැඳීම වූ කලී මහත් හිසරදයක්මය. එය බලෙන් ඔබ්බා ගත් මානසික  පීඩනයක්ය. බැඳීම තනිකඩකමට වඩා ප‍්‍රශ්නකාරී එකක් බව එසේ අවබෝධ කර ගත් බැවින් දිගටම නොබැඳී තනිකඩව සිටීමට මම තීරණය කළෙමි.

     ගැමුණු

No comments:

Post a Comment