චොකලට් හා බත්

සැබැවින් ම මෙසේ පාරිභෝගිකා රවට්ටන්නට ව්යාපාරිකයාට කිසිසේත් නොහැකි ය. මා
කළින් සඳහන් කළ වෙළෙන්දා පාරිභෝගිකයා නොඉල්ලූ" ඔහුට අනවශ්ය භාණ්ඩයක් ඇඟේ ගසා විකිණීමකි කරන්නේ. මෙවන් වංචාවක් රෝහල්
කැන්ටිමක ද සිදු වන අතර එතැන හුවමාරු භාණ්ඩය වන්නේ දහයේ පෑන් ය. මෙය වෙළෙන්දාගේ
කූට උපක්රමයකි. මාරු සල්ලි තබා ගැනීම ඔහුගේ වගකීමකි. වෙළෙන්දාට චොකලට් හෝ පෑනක්
ලැබෙන්නේ රුපියල් හයක් වැනි මුදලකටය. ඔහු එය පාරිභෝගිකයාගේ ඇඟේ බලෙන් ගසා එකකින්
රුපියල් හතරක වාසි ලබයි. අපි ද මේවා දැක නෑසූ කන් ව, නොදුටු දෑස් ව සිටිමු. එහෙත් 2003 අංක 09 දරණ පාරිභෝගික කටයුතු
පිළිබඳ අධිකාරී පනතේ පළමුවන කොටසේ අධිකාරියේ අරමුණු පැහැදිළි කරමින් දක්වා ඇත්තේ "අසාධාරණ
වෙළඳ පිළිවෙත් හෝ වෙළෙන්දන්
විසින් සිදු කරන වෙනත් යම් ආකාරයක පාරිභෝගික සූරාකෑම්වලට එරෙහිව සහනයක් ලබා දීම" යනුවෙනුයි.
No comments:
Post a Comment